
De Stichting Voedselbank Harderwijk, Ermelo en Putten is op zoek naar een vrijwilliger voor de functie van:
Coördinator Klantenbeheer
U draagt zorg voor de afhandeling van aanvragen en verlengingen voor een voedselpakket. De tijdsbesteding bedraagt ongeveer 12 uur per week
Niveau: HBO – Kennis, Denk en Werkniveau.
Deze taken behoren vooral tot uw takenpakket:
- Het in ontvangst nemen van aanvragen voor een intake of herintake;
- Het op basis van advies van de intakers besluiten over toekenning;
- Informeren van de klant over het besluit en de vervolgstappen;
- Administratieve verwerking van de aanmeldingen.
Voor deze functie is het belangrijk dat u:
- zelfstandig kunt werken en besluiten kunt nemen, maar het vanzelfsprekend vindt om zich te laten adviseren, informeren en ondersteunen;
- goed kunt communiceren;
- een goede balans weet te vinden tussen vasthoudendheid en flexibiliteit;
- financieel-administratief inzicht heeft.
Meer informatie:
Heeft u belangstelling voor deze functie en wilt u meer informatie?
Hiervoor kunt u terecht bij Bert van de Schootbrugge, coördinator klantenbeheer, van onze Voedselbank. U bereikt hem via klanten@voedselbankharderwijk.nl en/of tel.nr. 06-43930924